12/14/2015

Luukku 14 - Parhaimmat joululahjat

Tänään ajattelin vähän muistella parhaimpia saamiani joululahjoja. Pienenä muistan saaneeni sellaisen kauko-ohjattavan pehmolelun, joka mm. puhui. En muista nyt millään sen lelun nimeä, enkä löytänyt sitä vaikka yritin etsiä Googlestakin. Leikin sillä aina! Se oli varmasti yksi lapsuuden lempileluista.
Mä oon tykännyt Antti Tuiskusta jo siitä asti kun hän oli Idolsissa. Eräänä jouluna sain Antin levyn lahjaksi ja olin ihan innoissani, haha!
Viime vuonna & edellisenä vuonna olen saanut myös kaksi huippu joululahjaa! Toissa vuonna sain kameraani uuden objektiivin & viime vuonna sain uuden läppärin! Molemmista oon tykännyt tosi paljon ja kumpikin on ollut lähes päivittäisessä käytössä!

Mitkä lahjat teille on jäänyt parhaiten mieleen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥