12/03/2015

Luukku 3 - Lahjavinkkejä

Mä en ole kyllä paras ihminen antamaan lahjavinkkejä, mulla on aina hankaluuksia keksiä muille lahjoja. Yleensä löydän lahjoja, kun kiertelen kaupoissa.
Parhaat lahjat on kuitenkin yleensä itsetehtyjä. Niissä on kuitenkin sitä ajatusta ja tekemisen meininkiä. Ne on myös paljon persoonallisempia. Mä en oikeastaan koskaan tee itse lahjoja, koska mulla on huono mielikuvitus & eikä mun toteutuskaan yleensä ole sitä mitä suunnittelen. Eikä mulla yleensä kyllä joulun aikaankaan ole aikaa tehdä lahjoja, on niin paljon muuta tekemistä.
Mutta jos jaksat ja kerkeät - tee itse lahjoja! Villasukkia, suklaata, kuvakollaasi tai vaikkapa kylpypallo!
Jos ei jaksa ja ei millään keksi siskolle, äidille tai kaverille mitään lahjaa, kannattaa miettiä mitä he tarvitsevat? Sukkia, yökkäreitä tms. ei mun mielestä voi olla koskaan liikaa! Myöskin ponnarit ja pinnit on aina hukassa, mulla ainakin!
Miehille ostan yleensä sukkia, kauluspaitoja, deodorantteja ja suihkugeelejä jne.
Nää ei nyt ollut parhaat vinkit, mutta toivottavasti saitte jotain irti!
Jos ette niin esimerkiksi täältä, täältä ja täältä voi löytää hyviä ideoita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥