12/31/2015

Vuosi 2015

Tässä pieni katsaus mun vuoteen 2015!

Alkuvuosi meni hyvin paljon koulun parissa. Oli kirjotuksia, esseitä ja vaikka mitä koulutöitä. Onneks niiden ohella pääsi välillä myös rentoutumaan. Penkkarit & abiristeily oli kyllä molemmat kivoja kokemuksia!

Toukokuun lopussa oli vihdoin koulu ohi & sain paperit käteen! Siitä alkoikin sitten mun välivuosi, joka on kyllä mennyt rauhallisin merkein. Ainakin tähän saakka.

Elokuussa koitti mun ensimmäinen ulkomaan matka, ellei risteilyjä Tukholmaan lasketa! Oli aivan ihana reissu ja oi että miten kaipaankaan tuonne takas!! Varsinkin nyt kun täällä on tällainen sää..
Syyskuussa päätin sitten tehdä jotain uutta hiuksille ja pituutta lähti todella paljon!
Marraskuussa pääsin mukaan ensimmäiseen blogitapahtumaan; Indiedaysin Inspiration Dayhin! Oli kyllä mukava kokemus!
Joulukuussa alkoikin sitten blogin ensimmäinen joulukalenteri.

Vuosi 2015 oli mun mielestä omalla tavallaan hieman "tylsä". Johtuen ehkä siitäkin, että vietän välivuotta eikä koulua ole ollut. Ensi vuodesta odotan parempaa ja haluan tehdä ja kokeilla paljon uusia asioita!

8 kommenttia:

  1. Tosi kivasti toteutettu postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Olen valinnut sun blogin mun linkkaa blogisi postaukseen, käy kurkkaamassa mitä mieltä olin blogistasi! :)

    http://tiiamariaemilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau kiitos, meen heti kurkkimaan! :)

      Poista
  3. Voi vitsi tossa sun joulukalenterissa oli kyllä niin kivoja luukkuja!! Ihana postaus, mun vuoteen kuului vähän samanlaisia juttuja kun sulla, lakin saamista ja välivuoden viettelyä. Mahtavaa vuotta 2016 sulle ❤

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Samoin sulle! <3

      Poista
  4. Kivasti toteutettu postaus !! Ja hei tykkään hirveesti sun blogin ulkoasusta :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥