1/19/2016

THIS IS ME

Luin postauksen meikkauksesta & meikin voimasta PHENOMENAL-blogista, joka herätti paljon ajatuksia. Postaukseen pääset tästä. Ajatuksia herätti postaukseen tulleet kommentit, joista yksi kuului näin; "Ihan liian paljon feikkipeikkoja blogimaailma täynnä". Tajusin, että ei mustakaan täällä blogissa kovin paljoa ole meikittömiä kuvia (kyllä niitä silti löytyy), mutta en silti pidä itseäni mitenkään feikkinä. Pidättekö te?
Tuossa alhaalla onkin musta kuvia täysin meikittä, hiukset harjaamatta ja kotivaatteissa. Olin vähän ennen kuvien ottamista herännyt. Oli vielä huono kuvauspäivä. Tiedättekö ne päivät, kun otatte kuvia ja mikään ei vaan onnistu? Tämä oli juuri semmoinen.
Kuljen kyllä kaupassa ja muualla meikittäkin, mutta tänne blogiin haluaa panostaa, joten yleensä kuvissa multa löytyy meikkiä. Mä en meikkaa paljoa, mutta silloin kun meikkaan niin kuitenkin sen verran, että kun katson peilistä, olen tyytyväinen. 
Mä en halua kuulua noihin "feikkipeikkoihin". Kyllä mulla silti on hieman parempi itsetunto meikattuna ja tykkään meikata & laittautua. Mulle riittää kuitenkin edes se, että saan meikkivoiteella piilotettua ihon punoituksen ja laitettua kulmat, olen silloin jo erittäin tyytyväinen.

Mä en oikein ikinä ole innostunut esimerkiksi ripsienpidennyksistä. Onhan ne toki kivannäköiset, mutta onhan se vaan aikamoista rahan tuhlausta. Jos haluatte laittaa ripsienpidennykset niin kyllä mä sen ymmärrän, älkää hermostuko, mutta itse en sitä rumbaa jaksaisi. Mulla on kuitenkin aika tummat ripset niin näillä on pärjättävä, heh!
Mitä mieltä te olette tästä asiasta? Kuuluisiko blogeissa näkyä enempi meikittömiä & vähemmän huoliteltuja bloggaajia vaiko onko meikkaaminen teidän mielestä ok?

Ps. Anteeksi pienestä hiljaisuudesta, tulossa postausta aiheesta, stay tuned!

2 kommenttia:

  1. Voi ihanaa, että postaukseni herätti oikeasti jonkun ihmisen kunnolla miettimään tätä meikin voimaa! Mun mielestä oot ihan sairaan kaunis näissä kuvissa <3 Todella kiva postaus ja oli ihan huippua alkaa lukemaan postaustasi kun huomasikin oman blogin mainittavan heti alussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no kiva kuulla! :) Kiitos! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥