2/26/2016

Laziness

Apologies! Anteeksi hiljaisuudesta. Mua on purrut laiskamato nyt pahemman kerran. Nytkin olen täällä maalla iskän luona enkä ihan oikeasti ole jaksanut tehdä oikein mitään järkevää. Kattelen päivät sarjoja, teen kotitöitä ja laiskottelen. Kohta kyllä otan itseäni niskasta kiinni ja meen tekemään vähän ulos lumitöitä. Paistaispa edes aurinko, josta saisi vähän lisäenergiaa! Onneks se aina välillä edes pilkahtaa. Onko teillä ideoita miten saisi itseään motivoitua tai lisää energiaa?
Ens viikon puolella olis tarkoitus mennä takaisin Jyväskylään, käydä kurkkaamassa kaverin uutta kotia, käydä salilla jne! Yritän myös käydä napsimassa vähän ahkerammin kuvia, jopa jossain muualla kuin kotona.
Mut mä lähden nyt vähän tonne ulkoilmaan reippailemaan, jos sitä tästä vielä piristyis!

4 kommenttia:

  1. Mulla on sulle huonoja uutisia kahdessa muodossa! :D Jos laiskottelunhalu on suuri, ei siitä pääse mihinkään. Ja toisekseen, on vain noistava ja hilattva se ahteri tekemään jotain, ei kait siinä muu auta! :D Joskus kuitenkin saa ja pitääkin laiskotella, oikein luvalla! ;) Mä tein mun reippailut aamulla ja puolenpäivän jälkeen meno onkin kuulostanut samalta kuin sun, mutta ei se mitään! Lauantaina saa ottaa rennosti! :) Toivottavasti pääsit lumitöihin asti ja pidä mahtava(ja laiska, haha) viikonloppu :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita, pysythän kuitenkin asiallisena. Kiitos!♥